Czwartek, 16 maja 2019
Podsumowanie pierwszego kwartału

Skonsolidowane przychody netto Merlin Group S.A. w I kwartale br. wyniosły 18,27 mln zł wobec 10 mln zł analogicznym okresie ub.r. Strata netto po pierwszych trzech miesiącach sięgnęła 4,9 mln zł i była o 1,4 mln wyższa niż w I kwartale 2018 roku.

„Pamiętając o historii Firmy, która w naszej ocenie ma olbrzymi potencjał rozwojowy i wzrostowy, pomimo, że działa na niełatwym przecież rynku e-commerce. Jako nowy zarząd, któremu Rada Nadzorcza powierzyła stery kierowania Spółką i którego obdarzyła zaufaniem, chcemy, mając na uwadze właśnie wieloletnią historię Firmy oraz jej ugruntowaną pozycję rynkową, koncentrować się przede wszystkim na przyszłości i wyzwaniach biznesowych z nią związanych. Od pierwszego dnia powołania do zarządu, wraz z całym naszym zespołem, przystąpiliśmy do intensywnych działań mających na celu m.in. poprawę i stabilizację sprzedaży, poszerzenie gamy produktowej, ustrukturyzowanie sklepów internetowych oraz optymalizację ich funkcjonalności. Jesteśmy też w trakcie przemodelowania procesów logistycznych i budowania customer excellence. Kroki te mają na celu poprawę satysfakcji Klientów i zaoferowanie usług na bardzo wysokim poziomie” – czytamy w komunikacie zarządu Merlin Group.