środa, 18 marca 2015
Wyniki badania IAB Polska
Według wyników badania IAB Polska przeprowadzonych przez Ośrodek Przetwarzania Informacji oraz Interaktywny Instytut Badań Rynku w 2014 roku 59 proc. Polaków czytających książki dokonało ich zakupu na podstawie informacji uzyskanych w internecie. To wynik o 23 proc. wyższy niż w 2013 roku. Ponadto znacznie wyższa dynamika charakteryzuje wskaźnik dotyczący osób, które decydują się na zakup w sieci książek, zarówno w tradycyjnej, jak i elektronicznej formie. W 2014 roku odsetek takich respondentów sięgnął 52 proc., a więc o 94 proc. więcej niż rok wcześniej. Ponadto w badaniu IAB Polska wśród kupujących książki w internecie przeważają mężczyźni (55 …
Wyświetlono 25% materiału - 96 słów. Całość materiału zawiera 387 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.