Poniedziałek, 18 czerwca 2018
Siódma edycja raportu „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce”
Podczas Kongresu Książki, jaki odbył się 8 i 9 maja na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Studiów Bibliologicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Jacek Kuśmierczyk, kanclerz Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga, zapowiedział opublikowanie 7. edycji raportu „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce”, którego premiera przewidziana jest na połowę września. Dotychczasowych sześć edycji, opracowanych przez Polskie Bractwo Kawalerów Gutenberga i firmę badawczą KPMG, ukazało się w nakładzie łącznym 15 tys. egz., które trafiły do wielu zainteresowanych podmiotów, a ze stron internetowych Bractwa i KPMG pobrano porównywalną …
Wyświetlono 25% materiału - 82 słów. Całość materiału zawiera 329 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się