Piątek, 4 marca 2016
Szkolenie 11 marca w Warszawie


Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu dot. skutecznych technik promocji i sprzedaży w Social Media

Szkolenie dedykowane jest dla branży wydawniczej. Jego adresatami są właściciele wydawnictw, szefowie i pracownicy działów marketingu oraz pracownicy niewielkich wydawnictw, którzy najczęściej realizują strategię promocyjną firmy, bazując na niewielkich budżetach.

Jak wynika z raportu zrealizowanego przez działające w obszarze mediów i
badań społecznych podmioty Publishing Perspectives and Publishing
Technology, a stanowiącego efekt najnowszych badań czytelnictwa
przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych największy wpływ na to, co
czytają przedstawiciele pokolenia tzw. millenalsów (18-34 lata) ma ustna
wymiana opinii (45 proc.) oraz media społecznościowe (34 proc.).
Szczegółowe omówienie badań znaleźć można w dwutygodniku “Biblioteka
Analiz” nr 405.

Termin szkolenia: 11 marca 2016 r., w godz. 9.30-16.30
Miejsce: Warszawa

Szkolenie zakłada gruntowną, ekspercką wiedzę z technik promocji w Social Media oraz analityki grup odbiorców.

Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić kampanie w Social Media? Jak aktywnie promować książki i wydawnictwo? Jakie narzędzia wybrać? Na te i wiele innych pytań odpowie podczas praktycznych warsztatów wieloletni praktyk w zakresie promocji w internecie. Dla branży wydawniczej zrealizował z sukcesem kilka projektów, z których najciekawsze zaprezentuje podczas warsztatów.

Szkolenie będzie miało charakter praktycznych warsztatów. Uczestników szkolenia prosimy o przyniesienie własnych laptopów. W miejscu gdzie odbywa się szkolenie jest bezpłatny dostęp do sieci WiFi.

Plan szkolenia:

  • Przegląd możliwości promocji w Social Media w Polsce
  • Fora dyskusyjne – moc czy relikt? Jak wykorzystać komunikację w tym kanale?
  • Przydatne narzędzia w marketingu szeptanym
  • Twitter – czy każdy Wydawca musi świergolić?
  • Google + – czy promocja w Google+ na prawdę ma sens?
  • Social Media – czy muszę być wszędzie? (np. Instagram, Linkedin, Pinterest)
  • Blogi… Skuteczność. Zasięg. Oraz czy warto współpracować z każdym blogerem?
  • Facebook – król wśród kanałów Social Media – jak zjednać sobie Jego Wysokość?
  • Facebook czy konkurencja? Skąd pozyskamy najbardziej efektywnych użytkowników
  • Jak i po co prowadzić promocję w Social Media? Czego chcą odbiorcy? (analiza  Facebookowiczów)
  • Złote zasady prowadzenia konta reklamowego na Facebooku
  • Zwiększenie zasięgu organicznego postów – promocja bez nakładów finansowych
  • Podstawy tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku
  • PowerEditor – tajemne narzędzie do tworzenia i nadzorowania reklam na Facebooku
  • Kampanie reklamowe na Facebook rozliczane w modelu CPA
  • Geolokalizacja reklam na Facebook.com ? Reklama lokalu lub oferty użytkownikom w określonej lokalizacji.
  • Wstęp do Facebook Custom Audience – targetuj reklamy IDEALNIE! Narzędzia pomocne w Social Media.
  • Jak tworzyć idealne grupy odbiorców na potrzeby Facebook Custom Audience
  • Pozycjonowanie SEO w służbie Social Media – indeksowanie, zasady działania, pozycjonowanie organiczne – wsparcie promocji książek w Google

Szkolenie poprowadzi: Bartosz Paczyński

Od 2003 roku zajmuje się szeroko pojętym marketingiem, począwszy od SEO, SEM, PPC, kampanii retargetingowych, RTB, przez marketing afiliacyjny, szeptany, partyzancki, marketing w Social Media, inbound marketing.

W 2011 roku został przyjęty do Klubu Strategów Marketingu. Jest uczestnikiem i prelegentem w wielu konferencjach i sympozjach poświęconych zagadnieniom promocji  w internecie (m.in. Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie).

Jest doświadczonym szkoleniowcem z zakresu e-PR oraz e-marketingu. Prowadził doradztwo i koordynował działania e-marketingowe projektów unijnych oraz kampanii firmowych z różnych branż. Specjalizuje się w pozyskiwaniu partnerów medialnych, promocji w Internecie, planowaniu i zakupie mediów, a także w organizacji konferencjii imprez.

Współpracował z takimi firmami jak.: Axel Springer Polska, Onet.pl, Wp.pl, CzasDzieci.pl, Canal+, (Mini Mini+, TeleToon+), Radio ZET, Radiowa Trójka, Bauer, wydawnictwo Zielona Sowa, Czarna Owca, projekt unijny Zamieszkani.pl i inne firmy z regionu Polski i Kanady.

Zgłoszenia przyjmujemy do 5 marca 2016 r.

Termin szkolenia: 111 marca 2016 r., w godz. 9.30-16.30

Miejsce: Warszawa

Koszt udziału jednej osoby: 450 zł od osoby + 23 proc. VAT (koszt obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat uczestnictwa). Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z jednej firmy – koszt uczestnictwa wynosi 400 zł  + 23% VAT od osoby.

Istnieje możliwość wypożyczenia laptopa w centrum konferencyjnym. Prosimy o zgłaszanie takiej potrzeby przy zapisie na szkolenie, abyśmy mogli z wyprzedzeniem zarezerwować potrzebną ilość komputerów. 

Kontakt w sprawie szkoleń:
Ewa Zając: ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl
Ewa Tenderenda-Ożóg:      ewa@rynek-ksiazki.pl

tel. 22 828 36 31
www.rynek-ksiazki.pl/szkolenia

Podaj dalej