Piątek, 22 czerwca 2012
Sukces na targach drupa 2012
Firma Xerox podsumowała swój udział w tegorocznej edycji targów drupa w Düsseldorfie, największych targach poligraficznych na świecie, które trwały od 3 do 16 maja.  Na stoisku Xerox gościł przeszło 100 tys. osób, sprzedał ponad 300 cyfrowych systemów produkcyjnych, opcji wykończeniowych i rozwiązań typu workflow, przyjął ponad 14 tys. zapytań ofertowych, a także przeprowadził blisko 4500 rozmów poprzez kanały mediów społecznościowych (Facebook i Twitter). Jak czytamy w informacji nadesłanej przez Xerox, targi drupa 2012 to dla tej firmy, jak i dla innych graczy z sektora poligrafii, technologii i mediów, najważniejsze branżowe wydarzenie ostatnich lat. – …
Wyświetlono 25% materiału - 94 słów. Całość materiału zawiera 376 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się