Wtorek, 18 lutego 2020
20 lat temu, 22 lutego 2000 roku Agencja Promocyjna OKO rozpoczęła swoją działalność. Jak wspomina jej właścicielka Iwona Haberny: „Pierwsze zlecenia pochodziły ze Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak. Były to: promocja książki Władysława Szpilmana »Pianista«, organizacja i promocja pierwszych czterech edycji »Dni Tischnerowskich« oraz dwóch cyklów owianych legendą wykładów otwartych »Uniwersytet Latający Znaku«.  Piękny początek, wśród najwspanialszych ludzi tamtych czasów, którzy na zawsze zostaną we wdzięcznej pamięci”. W ciągu minionych lat Agencja wypromowała kilkadziesiąt książek i zrealizowała wiele projektów kulturalnych, najczęściej …
Wyświetlono 25% materiału - 80 słów. Całość materiału zawiera 322 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się