Wtorek, 18 lutego 2020
20 lat temu, 22 lutego 2000 roku Agencja Promocyjna OKO rozpoczęła swoją działalność. Jak wspomina jej właścicielka Iwona Haberny: „Pierwsze zlecenia pochodziły ze Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak. Były to: promocja książki Władysława Szpilmana »Pianista«, organizacja i promocja pierwszych czterech edycji »Dni Tischnerowskich« oraz dwóch cyklów owianych legendą wykładów otwartych »Uniwersytet Latający Znaku«. Piękny początek, wśród najwspanialszych ludzi tamtych czasów, którzy na zawsze zostaną we wdzięcznej pamięci”. W ciągu minionych lat Agencja wypromowała kilkadziesiąt książek i zrealizowała wiele projektów kulturalnych, najczęściej …
Wyświetlono 25% materiału - 80 słów. Całość materiału zawiera 322 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.