Poniedziałek, 16 lipca 2018
Stosunek do e-sprzedaży
44 proc. polskich internautów wciąż nie zdecydowało się na zakupy online - wynika z badania Gemiusa na temat rynku e-commerce. Jak wynika z badania, na zakupy online nie decydują się głównie osoby starsze, mieszkające w mniejszych miejscowościach i gorzej oceniające swoją sytuację finansową. Największą barierą jest dla nich to, że nie mogą dotknąć produktu (45 proc.). Dużą rolę …
Wyświetlono 25% materiału - 58 słów. Całość materiału zawiera 232 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.