Piątek, 9 maja 2008
Dyskutowano o formule targów w następnych latach
W gmachu Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie od 5 do 7 listopada gościć będą wydawcy książek z dziedzin nauk humanistycznych, ścisłych, ekonomicznych i przyrodniczych. To już pewne. Ale następnego roku miejscem promocji trudnej, ale potrzebnej książki może być dobrze znany adres dla książki akademickiej. W dniu 8 maja podczas posiedzenia Sekcji Wydawców Akademickich i Naukowych PIK, której przewodniczy Danuta Trzpil, a w którym udział wzięli także: Henryk Podolski, przewodniczący Stowarzyszenia Wydawców Szkół Wyższych, a zarazem przewodniczący komitetu organizacyjnego Targów Academia, Ryszard Burek, dyrektor Wydawnictw Uniwersytetu Warszawskiego i Anna Duracz z biura targów …
Wyświetlono 25% materiału - 90 słów. Całość materiału zawiera 362 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się