Piątek, 13 listopada 2009
Kampania „Mama, tata... and myself” nominowana do prestiżowej nagrody
12 projektów walczy o prestiżową nagrodą Asahi Reading Promotion Award za promocję czytelnictwa. Wśród nich jest kampania „Mama, tata… and myself” z głoszona przez Polską Sekcję IBBY. Celem kampanii jest promocja literatury polskiej dla dzieci i młodzieży wśród polskiej emigracji. Nagroda IBBY – Asahi Reading Promotion Award, przyznawana przez IBBY, a sponsorowana przez japoński koncern prasowy Asahi Shimbun, jest przyznawana projektom prowadzonym przez grupy lub instytucje, mające wielki wkład w …
Wyświetlono 25% materiału - 70 słów. Całość materiału zawiera 283 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.