Poniedziałek, 25 lutego 2008
Klienci e-sklepów najbardziej zainteresowani są odzieżą i książkami
Na czołówkę rankingu produktów najczęściej kupowanych on-line wysunęła się odzież i obuwie- wynika z raportu spółek Money i eCard. W sieci kupuje je 18 proc. Internautów (w 2006 roku niecałe 14 proc.). Książki w 2007 roku kupiło on-line 16,6 proc. użytkowników sieci, podczas gdy w rok wcześniej 15,3 proc. Sprzedaż książek spadła na drugą pozycję, chociaż jak widać, również zyskała na popularności. Większe wzrosty odnotowały także …
Wyświetlono 25% materiału - 62 słów. Całość materiału zawiera 248 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.