Wtorek, 31 stycznia 2006
Przychody wydawnictwa Langenscheidt Polska wzrosły w 2005 roku o 42 proc. i wyniosły ponad 10 mln zł, z czego 9,3 mln zł przypadło na sprzedaż książek. – Nie byłoby to możliwe bez zmian w naszej polityce cenowej – mówi Grażyna Szarszewska, dyrektor generalna wydawnictwa. – Wprowadziliśmy wydania w kilku różnych formatach i w kilku kategoriach cenowych, w tym tańsze edycje dla ludzi mniej zamożnych. Poza tym obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na różnego rodzaju samouczki, Polacy coraz więcej pieniędzy przeznaczają na edukację. – W 2005 roku zwiększyła się liczba naszych dystrybutorów, obecnie współpracujemy z 40 hurtowniami i to także miało wpływ na …
Wyświetlono 25% materiału - 100 słów. Całość materiału zawiera 401 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.