Wtorek, 21 października 2008
Egmont o marketingu dziecięcym
Polski oddział światowego koncernu oraz firma VFP Communications (wydawca „Media & Marketing Polska”) organizują konferencję, której tematem będzie marketing dziecięcy. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną najnowsze trendy, skuteczne techniki komunikacji oraz promocji w Internecie, prasie i telewizji skierowane do najmłodszych odbiorców. Konferencja „Media w świecie dzieci - czyli wszystko o konsumpcji mediów przez dzieci” …
Wyświetlono 25% materiału - 53 słów. Całość materiału zawiera 215 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.