środa, 17 października 2007
Premiera pierwszych tytułów - 19 października
19 października pojawią się w sprzedaży cztery pierwsze, kieszonkowe książki wydawnictwa Flashbook.pl. Pierwsze tytuły to „Lepsza pamięć” Rolanda Geisselharta i Christine Hofmann, „Skuteczne negocjacje” prof. Barbary Schott, „Skuteczna reklama” Moniki Bartnik i „Biznesplan”Axela Singera. Książki będzie można kupić w księgarniach i wybranych salonach prasowych na …
Wyświetlono 25% materiału - 42 słów. Całość materiału zawiera 171 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.