Poniedziałek, 27 listopada 2006
Opis z publikacji Łukasza Gołębiewskiego pt. "Rynek książki w Polsce. Edycja 2006"
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Sp. z o.o. (GWP)81-753 Sopot, ul. Bema 4/1a, tel./fax (058) 5516104, 5511101, http://www.gwp.gda.pl, e-mail gwp@gwp.plW 2005 roku przychody GWP wzrosły o 16 proc. do 6,05 mln zł. Wydawnictwo opublikowało 96 tytułów, z czego 61 stanowiły pierwsze edycje. Łącznie nakłady wyniosły 460 tys. egz., sprzedano 272 tys. egz. Struktura sprzedaży przedstawiała się następująco: 60 proc. – książka akademicka, 20 proc. – poradniki, 10 proc. – psychoterapia, 10 proc. – książka dziecięca. Kapitały własne firmy wyniosły 40,2 tys. zł. Średnia cena książki to 15 zł. Pod koniec 2005 roku w wydawnictwie zatrudnionych było 9 osób. GWP stworzyło trzy działy: naukowy, w którym ukazują się podręczniki akademickie – głównie w zakresie psychologii, antropologii kulturowej, politologii, socjologii, ekonomii i zarządzania – na różnych poziomach, od podstawowych po specjalistyczne monografie; kolejny dział pedagogiki i edukacji, w którym ukazują się głównie książki dla pedagogów i nauczycieli, w tym także podręczniki akademickie; trzeci dział psychoterapii i pomocy psychologicznej skierowany głównie do studentów, absolwentów psychologii oraz terapeutów (po superwizorów). Publikacje wydawane są w kilkunastu seriach: „Postępy Psychologii”, „Psychologia w Monografiach Naukowych”, „Psychologia Kliniczna”, „Podręczniki” i „Kompetentny Nauczyciel”. W maju 2004 roku wydawnictwo poszerzyło ofertę …
Wyświetlono 25% materiału - 189 słów. Całość materiału zawiera 756 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.