środa, 27 lutego 2008
TVN liderem product placement w styczniu
Product placement czyli promowanie produktów za pośrednictwem filmów i seriali telewizyjnych, a także gier i teledysków jest coraz chętniej wykorzystywaną techniką reklamy. Firma Pentagon Research zbadała seriale w czterech głównych stacjach telewizyjnych pod kątem obecności logotypów produktów i firm w styczniu 2008 roku. Jak wynika z raportu, product placement najczęściej …
Wyświetlono 25% materiału - 50 słów. Całość materiału zawiera 200 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.