Celem publikacji jest opracowanie referencyjnej metodyki benchmarkingu wewnątrzklastrowego o charakterze partnerskim. W książce przedstawiono wyniki pogłębionych i wieloaspektowych badań literaturowych oraz pracy koncepcyjnej. Dokonano uporządkowania zagadnień, nierzadko podejmując polemikę z innymi badaczami i proponując własne rozwiązania w zakresie definiowania pojęć i klasyfikacji. Efektem poczynionych wysiłków badawczych są implikacje dla teorii zarządzania i praktyki menedżerskiej w przedsiębiorstwach klastrowych.
Zaproponowane rozwiązania metodyczne w zakresie budowania partnerstwa benchmarkingowego mogą zostać wykorzystane w praktyce gospodarczej przez przedsiębiorstwa klastrowe w celu:
– uświadomienia sobie możliwości realizacji tej formy partnerstwa w klastrze,
– intensyfikacji benchmarkingu wewnątrzklastrowego,
– skorygowania aktualnego schematu postępowania w procesie benchmarkingu wewnątrzklastrowego o charakterze partnerskim.
Książka jest adresowana do:
– kadry kierowniczej i pozostałych pracowników przedsiębiorstw klastrowych bezpośrednio zaangażowanych w inicjatywy klastrowe (wspólne projekty i przedsięwzięcia),
– koordynatorów klastrów,
– specjalistów ds. benchmarkingu,
– kadry naukowej specjalizującej się w problematyce zarządzania relacjami międzyorganizacyjnymi, klastrów lub benchmarkingu,
– studentów kierunków ekonomicznych (dyscypliny: nauki o zarządzaniu i jakości oraz ekonomia i finanse),
– słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń.
„Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych”
Autor: Magdalena Szydełko
Rok wydania: 2019
Oprawa: Miękka
Format: 165×235
Stron: 296
ISBN: 978-83-8102-230-9
Cena: 65,00zł
Wydawnictwo CeDeWu
Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/CeDeWupl/
Zapraszamy do księgarni stacjonarnej Wydawnictwa CeDeWu znajdującej się przy ulicy Żurawiej 47 w Warszawie!