Poniedziałek, 25 lutego 2019
Konkurs Instytutu Książki
Instytut Książki ogłosił konkurs na koncepcję kreatywną kampanii społecznej „Mała książka – wielki człowiek”, największej tego typu akcji w Polsce i jednej z największych w Europie. Zwycięskie opracowanie ma stanowić kontynuację działań realizowanych przez Instytut Książki w latach 2017-2018, skierowanych do osób posiadających dzieci (rodziców i dziadków), promujących czytanie od narodzin. Kampanii społeczna „Mała książka – wielki człowiek” została przygotowana w związku z ogólnopolską akcją startbookową, w ramach której od 2017 roku młodzi rodzice na oddziałach położniczych …
Wyświetlono 25% materiału - 77 słów. Całość materiału zawiera 308 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.