Przemysław Rudzki został dyrektorem kreatywnym w Kanale Sportowym, będzie odpowiadał za „Kwartalnik Sportowy”, a także za wydawnictwo książkowe, ma też być gospodarzem autorskiego cyklu „Full English”.
“Przemek dołącza do nas także dlatego, że chcemy wydawać coraz więcej. Zaraz będzie też ‘Przewodnik mundialu’, a potem kolejne i kolejne. Będziemy też wydawać stale książki, myślę, że nie tylko sportowe” – mówił 31 sierpnia „Hejt Parku” Krzysztof Stanowski, współwłaściciel i jeden z głównych twórców Kanału Sportowego, znany influencer internetowy.
W 2021 roku Kanał Sportowy, którego głównymi twórcami i udziałowcami są Krzysztof Stanowski, Michał Pol, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski, zanotował 11,12 mln zł przychodów sprzedażowych i 1,6 mln zł zysku netto.
Działalność firmy opiera się na tworzeniu materiałów dziennikarskich i publicystycznych o tematyce sportowej, które prezentowane są na YouTube.
Przeczytaj także: „Kmioty Polskie” rozeszły się w ponad 11 tys. egzemplarzy