Wtorek, 22 listopada 2005
Minął tydzień od kiedy nadszedł „Nowy Dzień”. Szeroko reklamowana nowa, trzecia już, gazeta Agory. Także nowa ogromna inwestycja. Według informacji, jakie uzyskał tygodnik „Parkiet”, w ciągu najbliższych trzech lat gazeta ma kosztować swojego wydawcę 60-80 mln zł i zacząć zwracać się w 2008 roku. Agorę jednak stać na takie posunięcia – głównie dzięki dołączanym do „Wyborczej” kolekcjom książkowym. Wanda Rapaczyńska, prezes spółki, przyznała w wywiadzie dla „Parkietu”, że bez książek nie udałoby się utrzymać wzrostu przychodów medialnej grupy Agory. „To książki są motorem wzrostu w segmencie dzienników” – powiedziała. Podkreśliła jednak iż mimo, że kolekcje wydawnicze podciągają sprzedaż …
Wyświetlono 25% materiału - 98 słów. Całość materiału zawiera 392 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.