Piątek, 23 marca 2018
Wyniki badań Daymakerindex 2018
„Klientem trzeba się zaopiekować, a sklep nie może być nudny jeśli chce przetrwać” – to najważniejszy wniosek płynący z najnowszej odsłony rankingu polskich sieci sprzedaży detalicznej Daymakerindex 2018. Podczas seminarium, goście specjalni – Åsa Parsmo i Tommy Zee podzielili się wiedzą z zakresu budowania relacji pomiędzy marką a klientem. Jak podkreślali eksperci Dymaker, w dobie rosnącej sprzedaży internetowej, podniesienie poprzeczki w zakresie customer experience wydaje się być jedynym rozwiązaniem na jej utrzymanie. Coroczne badanie Daymakerindex (DMI) oceniające poziom obsługi w sektorze handlu detalicznego przeprowadzono w Polsce po raz ósmy. W tym roku przebadano 18 branż sprzedaży detalicznej, 130 sieci handlowych, łącznie 750 sklepów. Całkowity wynik badania DMI w …
Wyświetlono 25% materiału - 108 słów. Całość materiału zawiera 432 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.