Poniedziałek, 16 sierpnia 2021
W planach inwestycje w rozwój platform sprzedażowych
W drugim kwartale br. Merlin Group, właściciel sklepów internetowych Merlin.pl, niePrzeczytane.pl, Profit24.pl, smarkacz.pl, Mestro.pl i biznesikultura.pl, zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 77 proc. do 2,14 mln zł, a jego strata netto zmalała o 18,9 proc. - do 1,4 mln zł,wobec analogicznego okresu roku 2020. "Kluczową przyczyną spadku przychodów jest ograniczenie wynikające z braku odpowiedniego kapitału obrotowego, jak również złej struktury stanu magazynowego będącego wypadkową działań spółki w poprzednich latach" - czytamy w sprawozdaniu. Jak wyjaśniono, zanotowany spadek sprzedaży spowodowany był następującymi czynnikami: ograniczonym kapitałem na zakup towarów, w porównaniu do analogicznego okresu w …
Wyświetlono 25% materiału - 93 słów. Całość materiału zawiera 373 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się