Piątek, 9 listopada 2007
Jaka powinna być książka dla biznesmena
Menedżerowie nie potrzebują ani teoretycznych dzieł, ani poradników, jak stać się bogatym. Chcą praktycznych wskazówek, jak rozwiązywać konkretne problemy - mówi Michel Muszyński, dyrektor Francuskiego Instytutu Zarządzania w rozmowie z „Pulsem Biznesu”. Twierdzi, ze zdecydowana większość publikacji biznesowych to rozprawy naukowe pełne teoretycznych i ogólnych frazesów, a nie zbiór praktycznych wskazówek jak rozwiązywać konkretne problemy w zarządzaniu, marketingu czy organizacji firmy. W materiale znaleźć można listę najlepszych publikacji z tego gatunku. Szef FIZ poleca przede wszystkim trzy książki: "Blue Ocean Strategy" W. …
Wyświetlono 25% materiału - 82 słów. Całość materiału zawiera 328 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.