Piątek, 9 listopada 2007
Jaka powinna być książka dla biznesmena
Menedżerowie nie potrzebują ani teoretycznych dzieł, ani poradników, jak stać się bogatym. Chcą praktycznych wskazówek, jak rozwiązywać konkretne problemy - mówi Michel Muszyński, dyrektor Francuskiego Instytutu Zarządzania w rozmowie z „Pulsem Biznesu”. Twierdzi, ze zdecydowana większość publikacji biznesowych to rozprawy naukowe pełne teoretycznych i ogólnych frazesów, a nie zbiór praktycznych wskazówek jak rozwiązywać konkretne problemy w zarządzaniu, marketingu czy organizacji firmy. W materiale znaleźć można listę najlepszych publikacji z tego gatunku. Szef FIZ poleca przede wszystkim trzy książki: "Blue Ocean Strategy" W. …
Wyświetlono 25% materiału - 82 słów. Całość materiału zawiera 328 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się