Piątek, 9 października 2009
Seminarium Centrum Promocji Informatyki
Seminarium skierowane jest do specjalistów ds. PR, rzeczników prasowych, brand managerów, osób odpowiedzialnych w firmie za komunikację korporacyjną, specjalistów ds. marketingu. Seminarium odbędzie się 18 listopada w godz. 9.30-17.30. Program: - Prawo Autorskie w działaniach marketingowych i PR- Prawne aspekty e–PR- Ochrona brandu (marki)- Zasady rozpowszechnienia informacji w działalności PR- Naruszenie praw firmy jej zarządu lub pracowników poprzez wypowiedzi oraz publikacje prasowe (prasa tradycyjna/TV/Internet itp.)- Sprostowania i odpowiedzi prasowe Koszt udziału jednej osoby w seminarium wynosi 620 …
Wyświetlono 25% materiału - 76 słów. Całość materiału zawiera 304 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.