Czwartek, 29 października 2009
Kolejne seminarium „Akademii Prawa Komputerowego”
W środę, 18 listopada w warszawie odbędzie się XXXVIII edycja seminarium z cyklu „Akademia Prawa Komputerowego” zatytułowane „Prawo w działalności Public Relations i rzeczników prasowych”.Seminarium skierowane jest do: specjalistów ds. PR, rzeczników prasowych, Brand Managerów, osób odpowiedzialnych w firmie za komunikację korporacyjną, specjalistów ds. marketingu. Program: Godz. 9.30 • Wykład „Prawo Autorskie w działaniach marketingowych i PR” - zakres ochrony autorsko-prawnej - co podlega ochronie w ramach prawa autorskiego (zdjęcia, publikacje, grafika itp.) - czy "pomysły" na kampanię PR podlegają ochronie prawnej? - czy można wykorzystać "wzory" dokumentów, materiałów promocyjnych, ofert itp. stworzonych przez innego przedsiębiorcę - osobiste i majątkowe prawa autorskie - Zasady wykorzystywania utworów chronionych prawem autorskim - komu przysługują prawa do utworów stworzonych przez pracownika (np. materiałów promocyjnych, zdjęć itp.)? - korzystanie z utworów (artykułów, fotografii itp.) stworzonych przez zewnętrznych współpracowników (agencje reklamowe, PR) - zasady negocjowania i zawierania umów o przeniesienie majątkowych praw autorskich oraz umów licencji - zasady wykorzystania utworów muzycznych w ramach imprez firmowych - kiedy można wykorzystać utwór bez zgody twórcy (prawo cytatu) - zasady monitoringu mediów (przeglądów prasy itp.) Prowadzenie: Mecenas Roman Bieda (Kancelaria Prawna Maruta i Wspólnicy) Godz. 11 Przerwa Godz. 11.15 • Wykład: Prawne aspekty e - PR - wymagania prawne dotyczące firmowej strony internetowej - czy strona internetowa podlega rejestracji jako tytuł prasowy? - jakie informacje muszą znaleźć się na firmowej …
Wyświetlono 25% materiału - 222 słów. Całość materiału zawiera 890 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się