Poniedziałek, 13 lutego 2023
Nowe wydanie

Książka „Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych” ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji

Tytuł: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (wyd. II).

Autor: Agnieszka Dejnaka

Rok wydania: 2023
Oprawa: Miękka
Format: 165×235
Stron: 202
ISBN: 978-83-8102-675-8

Cena: 70:00zł

Wydawnictwo CeDeWu

https://cedewu.pl/Proces-podejmowania-decyzji-zakupowych-przez-e-konsumentow-w-kontekscie-mediow-spolecznosciowych-wyd-II-p3377

Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/CeDeWupl/

 

materiał promocyjny
Podaj dalej
Autor: Wydawnictwo CeDeWu