Czwartek, 12 listopada 2020

Już w czwartek 12 listopada startuje II edycja Wirtualnych Targów Książki BookTarg.  W programie nie zabraknie wydarzeń branżowych, które tym razem odbędą się pod hasłem “Sukcesy pomimo przeciwności, czyli skuteczne rozwiązania na trudne czasy”. W programie prelegenci z Polski, Norwegii, Niemiec i Wielkiej Brytanii odpowiedzą na pytania:

  • Jak wydawnictwo może skorzystać na teatralnych i filmowych adaptacjach książek
  • Jak skutecznie eksportować literaturę – na przykładzie wydawnictw z Norwegii
  • Jak gry geolokalizacyjne pomagają promować literaturę
  • Jak mali wydawcy w Wielkiej Brytanii rosną w trudnych czasach
  • Jak sprzedawać książkę pomimo covidu i innych przeciwności – sprawdzone rozwiązania marketingowe
  • Jak potencjał audiobooków wykorzystują wydawcy w Polsce i w Niemczech
  • Jak niemieccy wydawcy zwiększają rentowność i optymalizują procesy z pomocą sztucznej inteligencji
  • Jak skutecznie szukać przyszłych bestsellerów
  • Jak wydać poradnikowy bestseller
  • Z jakimi wyzwaniami nowy czasów zmierzy się Polska Izba Książki

Wstęp na spotkania branżowe jest darmowy. Wystarczy zarejestrować się na stronie https://www.booktarg.pl/, by mieć dostęp do wszystkich prelekcji, móc zdawać pytania prelegentom oraz pobierać przydatne materiały od ekspertów.

Wydarzenia będzie można oglądać również na profilu FB wydarzeń branżowych BookTarg.

Harmonogram wydarzeń:

czwartek, 12 listopada

10:00 – Od książki do ekranu – książki na Berlinale.
12:00 – Jak wydać poradnikowy bestseller – zaprasza Biblioteka Analiz
13:30 – Jak wykorzystać gry mobilne do promocji literatury?

piątek, 13 listopada

10:00 – Eksport literatury w nieprzewidywalnych czasach. Nowa norweska narracja non-fiction
12:00 – Czego nie wiecie o niedużych wydawnictwach – o tym, dlaczego warto wydawać w niszowych wydawnictwach i czytać książki przez nie publikowane
14:00 – 30 lat minęło czyli Polska Izba Książki w nowych czasach

poniedziałek, 16 listopada

0:00 – Książka na scenie – adaptacje teatralne – współpraca na linii autor-wydawca-teatr.
12:00 – Historie wydawczyń, które odniosły sukces. „Jak z małego wydawcy stać się dużym? Jak przecierać szlaki na konkurencyjnym rynku? Czy da się połączyć możliwości biznesowe z ambicjami literackimi? Historie polskich wydawczyń, które odniosły sukces”.

wtorek, 17 listopada

0:00 – Zrównoważony rynek książki
12:00 – Wizjonerki rynku książki
14:00 – Wizjonerstwo i nowatorstwo w bibliotece (nie tylko w czasach COVIDU).
15:00 – Rynek audiobooków w Niemczech i w Polsce
15:15 – Jak skutecznie promować książkę – dobre praktyki, przykłady

 

środa, 18 listopada

9:30 – Biblioteka – na dobre i na złe czasy.
11:00 – Jak AI pomaga znaleźć przyszłe bestsellery?
12:15 – Jak szukać bestseller.
14:00 – Czy na okładce zawsze musi być goła klata? O jakim kochanku marzy Grażyna z Biedronki? Jak pisać o penetracji? I skąd w ogóle ten szał na erotyki???

 

Organizatorami Branżowej części BookTarg są: Legimi, Allegro, Lubimy Czytać, Polska Izba Książki oraz Literacka Sp. z o.o.

Podaj dalej