Już w czwartek 12 listopada startuje II edycja Wirtualnych Targów Książki BookTarg. W programie nie zabraknie wydarzeń branżowych, które tym razem odbędą się pod hasłem “Sukcesy pomimo przeciwności, czyli skuteczne rozwiązania na trudne czasy”. W programie prelegenci z Polski, Norwegii, Niemiec i Wielkiej Brytanii odpowiedzą na pytania:
- Jak wydawnictwo może skorzystać na teatralnych i filmowych adaptacjach książek
- Jak skutecznie eksportować literaturę – na przykładzie wydawnictw z Norwegii
- Jak gry geolokalizacyjne pomagają promować literaturę
- Jak mali wydawcy w Wielkiej Brytanii rosną w trudnych czasach
- Jak sprzedawać książkę pomimo covidu i innych przeciwności – sprawdzone rozwiązania marketingowe
- Jak potencjał audiobooków wykorzystują wydawcy w Polsce i w Niemczech
- Jak niemieccy wydawcy zwiększają rentowność i optymalizują procesy z pomocą sztucznej inteligencji
- Jak skutecznie szukać przyszłych bestsellerów
- Jak wydać poradnikowy bestseller
- Z jakimi wyzwaniami nowy czasów zmierzy się Polska Izba Książki
Wstęp na spotkania branżowe jest darmowy. Wystarczy zarejestrować się na stronie https://www.booktarg.pl/, by mieć dostęp do wszystkich prelekcji, móc zdawać pytania prelegentom oraz pobierać przydatne materiały od ekspertów.
Wydarzenia będzie można oglądać również na profilu FB wydarzeń branżowych BookTarg.
Harmonogram wydarzeń:
czwartek, 12 listopada
10:00 – Od książki do ekranu – książki na Berlinale.
12:00 – Jak wydać poradnikowy bestseller – zaprasza Biblioteka Analiz
13:30 – Jak wykorzystać gry mobilne do promocji literatury?
piątek, 13 listopada
10:00 – Eksport literatury w nieprzewidywalnych czasach. Nowa norweska narracja non-fiction
12:00 – Czego nie wiecie o niedużych wydawnictwach – o tym, dlaczego warto wydawać w niszowych wydawnictwach i czytać książki przez nie publikowane
14:00 – 30 lat minęło czyli Polska Izba Książki w nowych czasach
poniedziałek, 16 listopada
0:00 – Książka na scenie – adaptacje teatralne – współpraca na linii autor-wydawca-teatr.
12:00 – Historie wydawczyń, które odniosły sukces. „Jak z małego wydawcy stać się dużym? Jak przecierać szlaki na konkurencyjnym rynku? Czy da się połączyć możliwości biznesowe z ambicjami literackimi? Historie polskich wydawczyń, które odniosły sukces”.
wtorek, 17 listopada
0:00 – Zrównoważony rynek książki
12:00 – Wizjonerki rynku książki
14:00 – Wizjonerstwo i nowatorstwo w bibliotece (nie tylko w czasach COVIDU).
15:00 – Rynek audiobooków w Niemczech i w Polsce
15:15 – Jak skutecznie promować książkę – dobre praktyki, przykłady
środa, 18 listopada
9:30 – Biblioteka – na dobre i na złe czasy.
11:00 – Jak AI pomaga znaleźć przyszłe bestsellery?
12:15 – Jak szukać bestseller.
14:00 – Czy na okładce zawsze musi być goła klata? O jakim kochanku marzy Grażyna z Biedronki? Jak pisać o penetracji? I skąd w ogóle ten szał na erotyki???
Organizatorami Branżowej części BookTarg są: Legimi, Allegro, Lubimy Czytać, Polska Izba Książki oraz Literacka Sp. z o.o.