Piątek, 27 marca 2009
Langenscheidt Polska 2008
Przychody Langenscheidt Polska w 2008 roku wyniosły 13,45 mln zł, w tym ze sprzedaży książek 12,25 mln zł. W tym czasie wydano 225 tytułów, z czego 108 stanowiły nowości. Łącznie sprzedano 1,2 mln egz. książek w średniej cenie zbytu 10,04 zł. Nas koniec roku w wydawnictwie zatrudnionych było 23 pracowników etatowych. Rok 2008 upłynął w Langenscheidt Polska pod znakiem konsolidacji oferty wydawniczej, poszerzonej jeszcze w 2007 roku, o dwa nowe projekty. „Postawiliśmy na rentowność i dalsze umocnienie pozycji tytułów budujących renomę marki” – mówi Norbert Słupski, dyrektor Sprzedaży i Marketingu wydawnictwa Langenscheidt Polska. Dlatego nowe tytuły ukazywały się w seriach, które w latach poprzednich cieszyły się największym zainteresowaniem klientów. Wśród najważniejszych premier ubiegłego roku w segmencie języków obcych to kursy językowe: „20 minut każdego dnia” do nauki czterech najpopularniejszych języków – angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i francuskiego. Dużym zainteresowaniem cieszą się także nowoczesne kursy „Słuchasz, rozumiesz, mówisz”. W ubiegłym roku w tej serii ukazały się kursy do nauki języka angielskiego, niemieckiego i chińskiego. W tym ostatnim języku, pod marką …
Wyświetlono 25% materiału - 167 słów. Całość materiału zawiera 670 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.