Poniedziałek, 13 marca 2023
Nowość CeDeWu

Drogi Czytelniku, zapewne zastanawiałeś się, co decyduje o powodzeniu w prowadzeniu firmy. Może myślałeś o sprawnym zarządzie (menedżerach), o skutecznym marketingu, o zaangażowanych pracownikach? W każdym z tych przypadków miałeś rację, ale… pod warunkiem, że firma ta osiąga przychody, które przewyższają jej koszty.
Z tego powodu z całą pewnością można określić, że najważniejszy dla każdej firmy jest klient, ponieważ to on generuje przychody, a w konsekwencji zyski dla przedsiębiorstwa. Oznacza to, że kierujący przedsiębiorstwami powinni dbać o relacje z klientami oraz dokonywać pomiaru ich wartości. Jednocześnie warto zdawać sobie sprawę, że klient generuje dla przedsiębiorstwa nie tylko przychody, ale również koszty. Czy może więc zdarzyć się sytuacja, w której relacja z konkretnym klientem nie jest opłacalna dla przedsiębiorstwa? Jak zmierzyć wartość klienta? Czy poprzez zastosowanie odpowiednich metod można wspomóc kreowanie i maksymalizację wartości klienta?

Książka „Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta” dostarcza Czytelnikowi wiedzy na temat klienta, jego wartości i kosztów oraz metod rachunkowości zorientowanych na klienta. Przede wszystkim jednak stanowi pierwszą w Polsce propozycję wykorzystania metody rachunkowości – zrównoważonego rachunku kosztów działań klienta − do pomiaru wartości klienta. Zrównoważony rachunek kosztów działań klienta stanowi integrację rachunku kosztów działań i zrównoważonej karty wyników w kontekście orientacji przedsiębiorstwa na klienta oraz skutecznego pomiaru wartości klienta. Rachunek kosztów działań pozwala na prawidłowe wyodrębnienie kosztów klienta, a metoda nabiera strategicznego charakteru dzięki zastosowaniu zrównoważonej karty wyników.

Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność − łączy ze sobą elementy rachunkowości i marketingu. Adresowana jest przede wszystkim do zarządzających przedsiębiorstwami, do kadry kierowniczej, menedżerów i specjalistów ds. controllingu, doradców biznesowych, analityków finansowych oraz studentów kierunków ekonomicznych.

Tytuł: Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta.

Autor: Magdalena Bochenek

Rok wydania: 2023
Oprawa: Miękka
Format: 165×235
Stron: 202
ISBN: 978-83-8102-654-3

Cena: 65 zł

Wydawnictwo CeDeWu

https://cedewu.pl/Rachunek-kosztow-dzialan-i-zrownowazona-karta-wynikow-w-podnoszeniu-wartosci-klienta-p3431

Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/CeDeWupl/

Podaj dalej
Autor: Wydawnictwo CeDeWu