Wtorek, 16 stycznia 2007
Wydawcy obawiają się, że dla Ruchu sprzedaż prasy stanie się coraz mniej opłacalna
Ruch S.A., największy w Polsce dystrybutor prasy ogłosił niedawno, że planuje wydawanie i sprzedaż atrakcyjnych składanek muzycznych oraz książek na płytach, od beletrystyki po lektury szkolne. W kioskach Ruchu mają pojawić też produkty wydawane pod własną marką, np. baterie. „Rzeczpospolita” z kolei poinformowała o deweloperskich planach spółki. Po uregulowaniu stanu prawnego czternastu nieruchomości o wartości ok. 5 mln zł, …
Wyświetlono 25% materiału - 59 słów. Całość materiału zawiera 239 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.