Piątek, 30 listopada 2007
2,2 mld zł zarobią dzienniki na reklamach w 2008 roku
Średnia sprzedaż dziennika „Polska” w czwartym tygodniu obecności na rynku wyniosła 403 tys. egz., a w następnych tygodniach po 400 tys. egz. Do poziomu 190 tys. egz. w listopadzie wzrosła także egzemplarzowa sprzedaż „Rzeczpospolitej”. W ostatnich dwóch latach Agora i Axel Springer Polska zainwestowały w swoje tytuły 200 …
Wyświetlono 25% materiału - 48 słów. Całość materiału zawiera 195 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.