Poniedziałek, 10 maja 2010
Wręczono „Złote Gryfy”, prestiżowe nagrody dla poligrafów
Jak co roku członkowie Polskiej Izby Druku spotkali się na balu i uroczystej gali, która tym razem odbyła się w sobotę 8 maja w Hotelu Novotel Warszawa Airport. Głównym punktem było ogłoszenie werdyktu i wręczenie nagród w jedenastej edycji konkursu „Złotego Gryfa” na „najlepszy pod względem jakościowym i technicznym wyrób”, najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży poligraficznej. O wysokim poziomie tegorocznego konkursu mówił w powitalnym wystąpieniu Jerzy Petriaszwili z Instytutu Mechaniki i Poligrafii Politechniki Warszawskiej, który przewodniczył jury Nagrody. Zachęcał od razu do udziału w przyszłorocznej rywalizacji, bo, jak powiedział, „kto nie uczestniczy, ten nie wygrywa”. – Takiego werdyktu jak w tym roku, jeszcze nie było – zapowiedział prowadzący ceremonię Ryszard Czekała, dyrektor biura Polskiej Izby Druku. Pierwszy „Złoty Gryf” w kategorii „produkt wielobarwny w oprawie prostej” zdobył Zakład Wydawniczo-Poligraficzny Pozkal za publikację „Chemia Nowej Ery”. Odbierając nagrodę Tadeusz Chęsy, prezes firmy Pozkal powiedział: - Jestem bardzo szczęśliwy, szczególnie dlatego, że jest to już trzeci „Złoty Gryf”, jaki otrzymaliśmy. Dziękuję jury, naszej załodze, ale też i mojej żonie, która cierpliwie znosi nasze „wybryki”. W kategorii „produkt wielobarwny w oprawie złożonej” nagrodę „Złotego Gryfa” zdobyły Olsztyńskie Zakłady Graficzne OZGraf za publikację „Champagne”, ale w następnej „produkt jedno lub dwubarwny w oprawie prostej” przypadł znowu Zakładowi Wydawniczo-Poligraficznemu Pozkal za „Ever”. Kolejnego „Złotego Gryfa” w kategorii „produkt jedno lub dwubarwny w oprawie złożonej” za „Architekturę i przyrodę województwa podlaskiego w rysunkach Władysława Pietruka” odebrała Wioleta Izdebska, prezes zarządu - Białostockich Zakładów Graficznych. Kategoria „produkt informacyjno-reklamowy” to „Złoty Gryf” dla Poczty Polskiej za publikację rocznicową upamiętniająca wydarzenia 1989 roku, w za „czasopisma wielobarwne nagroda „Złotego Gryfa” przypadła firmie Quad/Winkowski, która w tej kategorii uzyskała aż trzy nominacje na cztery przyznane. Firma Werner Kenkel zdobyła „Złotego Gryfa” w kategorii „opakowanie z nadrukiem”  za pudełko na butelkę wódki luksusowej nazwane "Nowy kształt luksusu 15x500 ml", a w kategorii „gazeta” nagrodę „Złotego Gryfa” i wszystkie nominacje otrzymała Polskapresse – Oddział Poligrafia Drukarnia Sosnowiec.  Był to już trzeci w …
Wyświetlono 25% materiału - 320 słów. Całość materiału zawiera 1283 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się