Piątek, 7 sierpnia 2020

Ogłoszono listę 27 nominowanych w konkursie Podlaska Marka na najlepsze regionalne produkty, inwestycje, odkrycia, innowacyjne pomysły, wydarzenia kulturalne i społeczne.

Podlaska Marka organizowana jest przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego. W tym roku odbędzie się 16. edycja plebiscytu, na którą wpłynęło ponad 200 zgłoszeń w dziewięciu kategoriach: produkt spożywczy, produkt użytkowy, inwestycja, odkrycie, wydarzenie, kultura, społeczeństwo oraz dwie nowe kategorie tematyczne: biznes i projekt 4.0.

Wśród nominowanych do “produktu użytkowego” znalazła się internetowa księgarnia Taniaksiazka.pl.

W kategorii “kultura” nominowano serię książek dla dzieci “Żubr Pompik” Tomasza Samojlika, a także spektakl “Hobbit” (Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku) oraz “Muzyka Mistrzów Baroku” – cykl koncertów organizowanych przez Fundację Pro Anima.

Ruszyło też głosowanie na Podlaską Markę Konsumentów, którą przyznają internauci. Swoje głosy mogą oddać do 19 sierpnia na stronie www.podlaskamarka.pl.

Laureatów marek poznamy podczas gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej, zaplanowanej na 10 września.

Zwycięzcy otrzymają po 10 tys. zł, statuetki, reklamę w mediach regionalnych i ogólnopolskich oraz szansę na udział w imprezach promocyjnych.

W ramach Podlaskiej Marki zostaną też nadane dwa tytuły: Ambasadora Podlaskiej Gospodarki oraz Ambasadora Województwa Podlaskiego.

 

Podaj dalej
Autor: ET
Źródło: Radio Białystok