Wtorek, 23 września 2008
Ruszyła debata w sprawie zmian przepisów
Trwają prace nad rozszerzeniem ustawy o radiofonii i telewizji o przepisy dotyczące audiowizualnych usług medialnych. Dyrektywa unijna, która będzie wdrażana, legalizuje m.in. product placement, czyli prezentowanie logotypów i produktów firm w polskich telewizjach. Obecnie taka forma reklamy jest w naszym kraju nielegalna. Funkcjonuje jednak pod postacią tzw. sponsoringu użyczeniowego, czyli jako wypożyczanie produktów potrzebnych przy realizacji materiału od ich producenta. Jak podaje „Rzeczpospolita” za firmą PQ Media, rynek product …
Wyświetlono 25% materiału - 69 słów. Całość materiału zawiera 279 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.