Poniedziałek, 29 stycznia 2007
Langenscheidt przejął słowniki Wilgi
24 stycznia, w obecności dziennikarzy, w kancelarii adwokackiej SPK w Warszawie, doszło do podpisania umowy kupna-sprzedaży oferty słownikowej wydawnictwa Wilga, którą przejął Langenscheidt Polska. W najlepszych dla Wilgi latach słowniki dawały ok. 10 mln zł przychodu, czyli tyle, ile spółka zrealizowała przez cały 2006 rok. „Cieszę się, że oddajemy nasze słowniki w dobre ręce” – mówi Jan Wojniłko, prezes Wilgi. W 2006 roku sprzedaliśmy 50 proc. udziałów naszej spółki Muzie i przyjęliśmy nową strategię rozwoju. Doszliśmy wraz z nowym …
Wyświetlono 25% materiału - 79 słów. Całość materiału zawiera 318 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.