środa, 18 listopada 2020
Dwa spotkanie podczas BookTargu

Czy wiesz, że około 98 proc. wszystkich nie zamówionych rękopisów, które trafiają do wydawcy, nie zostaje przeczytana?

Jeśli przyjąć, że średni wydawca otrzymuje miesięcznie około 200 rękopisów, nikogo nie powinno to dziwić. Przetworzenie tak dużej ilości tekstu zajęłoby 1300 roboczogodzin, co pochłania nie tylko czas, ale i pieniądze. Czy jednak jest sposób, by w takiej mnogości nie przegapić potencjalnego bestsellera? Mnogość tekstów i sposoby na usprawnienie pracy przy analizie i organizacji to temat ważny zarówno dla twórców – pisarzy, blogerów, dziennikarzy, jak i wydawców.

W czym może pomóc wydawcy czy autorowi nowoczesna technologia? Jak to wygląda za granicą, a jak w Polsce?

Już 18.11.2020 (środa) o godz. 11 przedstawiciele Scriptbakery – niemieckiej firmy, która stworzyła oprogramowanie ułatwiające zarządzanie propozycjami wydawniczymi opowiedzą “Jak AI pomaga usprawnić proces wydawniczy?” Dzięki rozwiązaniom, jakie proponuje Scriptbakery propozycje wydawnicze można przejrzeć bardzo szybko, a ich potencjał intuicyjnie kontrolować.

W wydarzeniu udział wezmą:
?️ Tony Franzky – CTO ScriptBakery AI
?️Mrs. Linda Erni – CCO ScriptBakery AI

Wstęp na wydarzenie jest darmowy.

?️Oglądaj on-line

Tego samego dnia (18.11.2020) o 12 przedstawiciele polskich wydawnictw podzielą się swoimi doświadczeniami w poszukiwaniu bestsellerów pośród ogromu propozycji wydawniczych “Jak nie przegapić bestsellera?”. Opowiedzą, na co zwracają uwagę przy analizie potencjału rynkowego napływających do wydawnictwa tekstów. Zdradzą, czy udało im się już odkryć jakieś literackie perełki, a może przegapili bestseller…

W wydarzeniu udział wezmą przedstawiciele wydawnictw:
?️ Katarzyna Kubicka – Agora
?️ Piotr Majorczyk – Copernicus Press
?️ Natalia Gowin – Edipresse
?️ Małgorzata Sieniewicz – BookScout.Ai
Prowadzenie: dr Elżbieta Sobczak – UKSW

?️ Oglądaj online

Podaj dalej