Poniedziałek, 19 marca 2012
Plany rozwoju Weltbildu
"Niemiecka firma księgarska stawia na ekspansję w sklepach i internecie. Chce zwiększyć zyski, naśladując konkurenta" - czytamy w tekście "Weltbild idzie na zwarcie z Empikiem" opublikowanym w najnowszym "Pulsie Biznesu" (19 marca). "Jeszcze rok temu, przy okazji przejęcia wydawnictwa Świat Książki przez niemiecki Weltbild, część ekspertów oczekiwała powstania giganta wydawniczego z przychodami na poziomie 240 mln zł, który przebije Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP). Według informacji 'Pulsu Biznesu', po połączeniu dwóch spółek 2+2 niekoniecznie dało 4, bo w równaniu zamieszał trudny rok na rynku książki. Beletrystyka i poradniki to wciąż około 40 proc. obrotów Weltbilda w …
Wyświetlono 25% materiału - 96 słów. Całość materiału zawiera 385 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się