Poniedziałek, 17 marca 2014
Jeff Clarke nowym CEO firmy Kodak
Jak poinformował serwis PAI PrintinPoland.com PAI PrintinPoland.com 12 marca decyzją rady dyrektorów firmy Eastman Kodak Company jej kierownictwo – jako CEO i członek rady – objął 52-letni Jeff Clarke, związany wcześniej z koncernami Hewlett-Packard, Compaq i Orbitz Worldwide. - Jeff Clarke to właściwa osoba, aby prowadzić firmę Kodak w przyszłość – powiedział James V. Continenza, przewodniczący rady dyrektorów. Wnosi on do firmy siłę i doświadczenie w obszarze technologii, transformacji, finansów, działań operacyjnych oraz zarządzania międzynarodowym biznesem. Tego właśnie oczekiwaliśmy poszukując nowego prezesa. Zajmowane przez niego wcześniej stanowiska obejmowały m.in. kompetencje w zakresie sprzedaży sprzętu, oprogramowania, usług oraz druku – zarówno dla klientów B2B jak też dla bezpośrednich odbiorców. Podczas procesu rekrutacji rada miała okazję oceniać wielu wysoko wykwalifikowanych i utalentowanych ludzi, jednak dla wszystkich nas było jasne, że Jeff Clarke jest osobą, której szukamy. Jesteśmy absolutnie pewni, że z nim jako prezesem przyszłość przed firmą Kodak jawi się bardzo optymistycznie. Dziękuję jednocześnie Antono M. Perezowi, który kierował z sukcesami firmą podczas trudnego, kompleksowego procesu restrukturyzacji, jak też miał duży wpływ na wzmocnienie naszych relacji z klientami. Jeff Clarke stwierdził: „mam niezwykle duży szacunek dla …
Wyświetlono 25% materiału - 184 słów. Całość materiału zawiera 736 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.