Poniedziałek, 27 grudnia 2010
Lisiecki: Tygodniki opinii powinny współdziałać
Współpracy wydawców na rzecz wzrostu czytelnictwa tygodników opinii chce Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, wydawca tygodnika „Wprost”. Tylko wspólna kampania promująca czytelnictwo tygodników opinii może uchronić ten segment prasy …
Wyświetlono 25% materiału - 32 słów. Całość materiału zawiera 131 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.