Piątek, 17 kwietnia 2009
Europejska ankieta dla wydawców
Polska Izba Książki rozesłała wśród swoich członków list Enrico Turrin z FEP (Federacja Wydawców Europejskich) z prośbą o wypełnienie ankiety „Małe i średnie przedsiębiorstwa wydawnicze w erze cyfrowej: innowacja technologiczna i biznesowa” przygotowanej przez Zespół Zadaniowy ds. Mediów Komisji Europejskiej. Poniżej publikujemy jego treść. „Szanowni Państwo, jak niektórzy z Państwa już wiedzą (ci, którzy uczestniczyli w ostatnim  posiedzeniu Komitetu Wykonawczego), Zespół Zadaniowy ds. Mediów Komisji Europejskiej przygotował ankietę przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) działających w sektorze wydawniczym w Unii Europejskiej. Zespół Zadaniowy ds. Mediów jest odpowiedzialny …
Wyświetlono 25% materiału - 88 słów. Całość materiału zawiera 355 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się