Wtorek, 2 lutego 2016
WydawcaDifin
AutorKrzysztof Kałuski
RecenzentET
Miejsce publikacjiWarszawa
Rok publikacji2015
Liczba stron188


Tytułowy Key Account Manager to nikt inny jak kierownik
sprzedaży ds. kluczowych klientów. Czyli
właściwie jakich? Każdy przedsiębiorca wie, że firma
nie może funkcjonować bez klientów, a kilku
z nich może generować lwią część dochodów. Ale
nie tylko czynnik finansowy definiuje kluczowego
klienta. Każda firma sama ustala kryteria.

Autor, socjolog, negocjator, posiadający doświadczenie
w pracy z każdym kanałem sprzedaży,
krok po kroku prowadzi czytelnika po wszystkich
zagadnieniach związanych z pracą Key Account Managera, a robi
to w sposób bardzo przystępny. Oprócz omówienia specyfiki pracy,
nie zabrakło podpowiedzi, jak skutecznie porozumieć się z partnerem
biznesowym i jak prowadzić negocjacje. Oddzielny rozdział poświęcono
roli emocji w pracy. Intencją Krzysztofa Kałuskiego było pokazanie,
że dobry Key Account Manager łączy w sobie wiele umiejętności:
analityka, psychologa, przywódcy, negocjatora, dyplomaty i moderatora,
a pracując na tym stanowisku trzeba nieustannie pracować nad
sobą, być otwartym na nowe wyzwania i czasem mieć zupełnie nowatorskie
podejście do biznesu. Zawarte tu rady nie ograniczają się
do banałów‚ lecz wynikają z doświadczenia i obserwacji.

Poradnik z czystym sumieniem można polecić zarówno tym, którzy
rozpoczynają zawodową przygodę, ale też kierownikom z wieloletnią
praktyką, dla których lektura może być źródłem inspiracji. Autor rekomenduje
swoją publikację studentom, przedstawicielom handlowym,
managerom i dyrektorom, którzy chcieliby poznać inną sferę zarządzania
współpracą z klientami oraz tym wszytkim, którzy „obawiają się zetknięcia
z perswazją, kłamstwem i emocjami, mogącymi zniszczyć nawet
najbardziej precyzyjnie przygotowane spotkanie biznesowe”.

Podaj dalej
OCEŃ KSIĄŻKĘ