Piątek, 19 grudnia 2014
Nowy, niebanalny poradnik bestsellerowego Deepaka Chopry od Vivante
Wydawnictwo Vivante przedstawia nową książkę, w której jeden z najbardziej wpływowych przywódców duchowych obala mity na temat odchudzania i pokazuje, jak w prosty, niewymuszony sposób zmienić myślenie nie tylko o jedzeniu, ale o całym życiu. Zmysłowa przyjemność jedzenia przy równoczesnej utracie wagi! Skuteczna Metoda Chopry opisana w książce to przede wszystkim: Popularna praktyka mindfulness – tzw. trening uważności umysłu. Mało znane sposoby na to, by jeść mniej. Testy, quizy i wskazówki pomagające określić emocjonalne i psychiczne źródła głodu. Nowatorskie, proste sposoby na to, jak od zaraz pokonać apetyt na konkretny smak (np. słodki czy słony) i przestać sięgać po przekąski, fast foody i zajadać …
Wyświetlono 25% materiału - 103 słów. Całość materiału zawiera 413 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się