Czwartek, 3 kwietnia 2008
Z wydawnictwa odchodzi Arkadiusz Seidler
W związku ze zmianą pracy przez Arkadiusza Seidlera do redakcji Biblioteki Analiz dotarły dwa komunikaty – od obecnego oraz przyszłego pracodawcy. Oba publikujemy. Warszawa, 2 kwietnia 2008 rokuDyrektor sprzedaży i marketingu w wydawnictwie Langenscheidt Polska, Arkadiusz Seidler, podejmuje z dniem 1 maja nowe wyzwania zawodowe i opuszcza nasze wydawnictwo.Arkadiusz Seidler związany był z nami od lipca 2004 roku. Przez te cztery lata wydawnictwo inwestowało intensywnie w rozwój oferty, powiększało swoje struktury. Przed działem sprzedaży i marketingu kierowanym przez Arkadiusza Seidlera stały trudne zadania: dynamicznego wzrostu obrotów, rozwoju sieci przedstawicielskiej, realizacji koncepcji marketingowo-promocyjnych dla dwóch marek …
Wyświetlono 25% materiału - 95 słów. Całość materiału zawiera 383 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się