Wtorek, 17 stycznia 2006
Już blisko 100 tys. egz. „Opowieści z Narnii” C.S Lewisa sprzedało wydawnictwo Media Rodzina. – Film nakręca spiralę zainteresowania książką, ale nie jestem tym zaskoczony. Byliśmy przygotowani na takie reakcje czytelników. Jedyne co mnie zaskoczyło, to że film jest aż tak dobry – śmieje się Bronisław Kledzik, redaktor naczelny oficyny. Wydawca prowadzi wspólne akcje promocyjne z sieciami multikin. …
Wyświetlono 25% materiału - 58 słów. Całość materiału zawiera 235 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.