Wydawnictwo Studio JG specjalizujące się w wydawaniu komiksów japońskich i mangowej twórczości polskich rysowników zamieściło w mediach społecznościowych podsumowanie minionego roku.
Jak z niego wynika, w ubiegłym roku opublikowano 250 tytułów, w tym 23 nowe serie. Ukazało się siedem wydań ekskluzywnych. Publikacjom towarzyszyło ponad 300 różnych gadżetów.
Wydawnictwo uczestniczyło w 10 wydarzeniach.
W 2023 roku rekord sprzedaży osiągnął pierwszy tom serii „Hanako, duch ze szkolnej toalety”. Dotychczas sprzedano 100 tys. egzemplarzy.
Studio JG rozpoczęło działalność w lipcu 2006 roku. Tuż po założeniu firmy wprowadzono na polski rynek magazyn „Otaku”, który przeznaczony jest dla miłośników japońskiej kultury i pop kultury (w tym: mangi, anime, muzyki oraz gier komputerowych). Jak wskazuje wydawca, obecnie jest najlepiej sprzedającym się mangowym pismem w Polsce. W czerwcu 2007 roku Studio JG rozpoczęło wydawanie komiksów i mang. Nakładem Studia JG ukazują się także pomoce naukowe do nauki języka japońskiego. Od października 2008 roku ukazuje się również magazyn „Otaku Max Manga” będący zbiorem komiksów polskich i zagranicznych twórców.
W 2022 roku firma osiągnęła przychód w wysokości 17 mln zł, o 63 proc. więcej niż rok wcześniej.