Poniedziałek, 17 kwietnia 2000
2. Targi Edukacyjne w Krakowie W dniach od 16 do 18 marca 2000 r. odbyły się w Krakowie 2. Targi Edukacyjne. Ich organizatorami była firma Targi w Krakowie S.A. (między innymi organizator Targów Książki w Krakowie), Fundacja dla Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz International Fairs, Education & Marketing (organizator Międzynarodowych Targów Edukacyjnych, Targów Językowych, Międzynarodowego Salonu Pomocy Naukowych i Sprzętu Szkolnego). Targom Edukacyjnym towarzyszył Salon Szkół Wyższych i średnich, podczas którego szkoły wyższe zaprezentowały swoją ofertę kandydatom wybierającym się na studia. Impreza odbywała się w nowej hali wystawienniczej przy ul. Gabrieli Zapolskiej 38. Mimo zmiany miejsca ekspozycję odwiedziło więcej osób niż w latach poprzednich. Więcej też było wystawców (w roku 1999 - 52, w 2000 - 74). Wystawcy …
Wyświetlono 25% materiału - 116 słów. Całość materiału zawiera 467 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się