Piątek, 10 lipca 2020
Allegro podsumowało 2019 rok
W 2019 roku Allegro.pl osiągnęło wzrost przychodów sprzedażowych o 31 proc. do 2,39 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 46,9 proc. do 1,18 mld zł jego zysk netto poszedł w górę z 230,08 do 399,02 mln zł.
Firma zatrudnia prawie 2 tys. osób.

Przychody firmy Allegro.pl z usług e-commerce zwiększyły się z 1,61 mld zł w 2018 roku do 2,08 mld zł, wpływy reklamowe – ze 128,1 do 165,69 mln zł, przychody ze sprzedaży towarów – z 62,79 do 115,21 mln zł, a pozostałe wpływy – z 25,95 do 30,42 mln zł.

Allegro.pl podało, że na jego platformie działa obecnie 140 tys. kont firmowych i nadal ich przybywa.

“Dzięki licznym innowacyjnym rozwiązaniom wprowadzonym na platformie, w 2019 otwarto blisko 20 tys. nowych kont firmowych. Sprzedaż na platformie Allegro rozpoczęło 300 nowych marek w tym Carrefour, Duracell, Inglot, Tefal, Lavazza czy Nivea. W 2019 roku sprzedawcy zwiększyli liczbę opublikowanych ofert o 40 proc. do łącznie 130 mln. To 100 tysięcy nowych ofert każdego dnia” – opisano.
Podaj dalej
Autor: ET
Źródło: Wirtualnemedia.pl