Czwartek, 26 marca 2020
Dzięki nowościom i ofercie dla bibliotek

Tylko w ubiegłym tygodniu platforma z e-bookami i audiobookami Legimi wypracowała obrót handlowy średnio o 40 proc. wyższy w porównaniu z tygodniem poprzedzającym. To efekt akcji takich jak aktywna promocja abonamentu Legimi, sprzedaż e-booków i audiobooków do bibliotek oraz zaangażowanie w ogólnopolską akcję promocji czytelnictwa #TerazCzasNaCzytanie zainicjowanej przez Fundację Powszechnego Czytania. W ramach https://www.legimi.pl/czas-na-czytanie Legimi zasponsorowało wybrane e-booki i audiobooki, finansując ich zakup od wydawców bez dodatkowych rabatów.

Jak poinformowano, największe wzrosty odnotowali wydawcy, który udostępniają w abonamencie nowości – średni poziom wzrostu wyniósł 85 proc. (a rekordziści osiągnęli nawet poziom wzrostu sięgający 190 proc.), oraz te oficyny, które udostępniają swoje e-publikacje w bibliotekach – wzrost wyniósł średnio ok. 30 proc.

“Dynamika wzrostu obrotu wskazuje na najistotniejsze czynniki wpływu: regularne nowości w abonamencie, dostęp wydawców z ofertą dla bibliotek i akcje promocyjne” – czytamy w komunikacie podsumowującym.

Legimi nie zaprzestaje również wysyłek książek drukowanych, które od niedawna uzupełniają ofertę abonamentową. Dla każdego stałego klienta Legimi dopłaca aż do 50 proc. ceny okładkowej egzemplarza drukowanego. W kolejnych tygodniach planowane są nowe akcje – w tym na Wielkanoc.

 

Autor: ET