„Rozpoczęcie współpracy z Grow Now było dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwijania naszej platformy. Wierzymy, że doświadczenie Grow Now w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek w świecie zakupów online pozwoli nam poszerzyć ofertę Empik Marketplace dla milionów naszych Klientów” – mówi Mirek Drab, dyrektor Empik Marketplace.
“Dla naszych klientów obecność na Empik.com to szansa na dotarcie z ofertą do milionów użytkowników, W samym 4Q ubiegłego roku platformę Empiku odwiedziło 12,3 mln klientów, co oznacza, że prawie co trzeci Polak chociaż raz pojawił się na Empik.com. Platforma notuje bardzo wysoki poziom zadowolenia wyrażany w NPS. Wynosi on 70 proc., co plasuje Empik.com w najwyższym pułapie rynkowym pod kątem oceny i zaufania odbiorców” – komentuje Przemysław Brejwo, Head of Marketplace w Grow Now.