Czwartek, 28 lipca 2011
Sponsorem akcji została firma DPD Polska
Akcja społeczna portalu Qlturka.pl „Dzielę się książkami”, której pierwsza edycja odbyła się na początku czerwca podczas Targów Książki dla Dzieci w Krakowie, zyskała sponsora – firmę DPD Polska*. Dzięki tej współpracy już na początku września ponad 1000 egz. książek dla dzieci, zebranych podczas pierwszej edycji, trafi do 50 domów dziecka, szpitali, świetlic środowiskowych na terenie całej Polski. O tym, że warto czytać dzieciom i z dziećmi, że kontakt z książką wpływa pozytywnie na rozwój intelektualny i społeczny, uwrażliwia na kulturę i sztukę, wiemy już chyba wszyscy. Oferta wydawnicza jest bardzo szeroka i na pewno może zaspokoić wszelkie potrzeby, pod warunkiem jednak, że w jakiś sposób dotrze do odbiorcy, czyli małego czytelnika. No i tu zaczyna się problem, którym postanowiliśmy się zająć w ramach akcji społecznej „Dzielę się książkami”. Brak nawyków czytelniczych  oraz ograniczony dostęp do książek bądź całkowity jego brak to bolączka dzieci przebywających w domach dziecka, placówkach opiekuńczych i szpitalach.Cele akcji "Dzielę się książkami": - gromadzenie książek przynoszonych przez dzieci, a także przekazywanych przez …
Wyświetlono 25% materiału - 165 słów. Całość materiału zawiera 661 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki