Wtorek, 2 marca 2021
Ponad 70 tys. tytułów w języku polskim

Platforma Amazon.pl została dziś rano udostępniona polskim klientom. Domena przestała przekierowywać do niemieckiej wersji e-sklepu i zaczęła prezentować oferty m.in. od krajowych sprzedawców.

Na stronie Amazon.pl znajdziemy już teraz informację tym, że w ofercie platformy znajduje się “ponad sto milionów produktów w niskich cenach”. W asortymencie sklepu internetowego znajdują się produkty z takich kategorii, jak m.in.: elektronika, komputery, biuro, dom i kuchnia, zwierzęta, ogród, hobby, dziecko, renowacja domu, odzież, obuwie i akcesoria, zabawki i gry, sport i turystyka, uroda, zdrowie i gospodarstwo domowe, motoryzacja, gry wideo, muzyka, filmy i programy TV, a także biznes, przemysł i nauka. W ofercie nie ma natomiast produktów spożywczych.

W kategorii książki dostępnych jest 20 mln tytułów w różnych językach, w tym, wg wyszukiwarki, ponad 70 tys. w języku polskim, a przy wskazaniu “dostawa na jutro” – ponad 9 tys.

Jeżeli chodzi o e-booki, to, jak informuje Amazon, “w ofercie jest również ponad milion e-booków dostępnych w Kindle Store na Amazon.com. Posiadając konto Amazon, masz dostęp do e-booków Kindle na Amazon US w ponad 40 językach”.

Na Amazon.pl dostępny jest czytnik Kindle Paperwhite. Kindle Paperwhite jest wodoodporny i posiada przeciwodblaskowy wyświetlacz, na którym można czytać jak na prawdziwym papierze, nawet w pełnym słońcu. Czytnik dostępny jest w cenie od 649,99 zł.

Nie wszystko jeszcze działa prawidłowo, wyszukiwarka często pokazuje błąd, a wiele tytułów jeszcze nie jest dostępnych (“tymczasowy brak towaru”).

Serwis oferuje obecnie darmową dostawę na terenie Polski, przy kwocie zamówienia przekraczającej 100 zł. Dotyczy to wyłącznie przedmiotów wysyłanych bezpośrednio przez Amazon.pl oraz sprzedawców zewnętrznych korzystających z centrów logistycznych Amazon.

„Jesteśmy podekscytowani uruchomieniem Amazon.pl i możliwością zaoferowania polskim klientom wyboru spośród ponad 100 milionów towarów, w tym dziesiątek tysięcy produktów polskich firm – powiedział Alex Ootes, wiceprezes ds. rozwoju w UE, Amazon. – Dzisiaj ruszamy ze sprzedażą na Amazon.pl. Będziemy nadal ciężko pracować, aby zdobyć zaufanie polskich klientów poprzez zwiększanie wyboru produktów, zapewnienie niskich cen oraz dostarczanie pozytywnych i godnych zaufania doświadczeń zakupowych”.

Podaj dalej
Autor: ET